אנחנו כאן בשבילך

מערכת רישוי והיתרים

מערכת רישוי הנדסי בתאגיד פלגי השרון – תאגיד מים וביוב אזוריGroup 1211

אגף ההנדסה אחראי על תכנון וביצוע פרויקטים לפיתוח ושדרוג מערכות הביוב בכפר סבא ומערכות המים והביוב בכוכב יאיר – צור יגאל.

האגף מבצע פרויקטים לשיקום צנרת על פי תכנית אב המתעדכנת מעת לעת ועל פי תכנית השקעות שאושרה על ידי דירקטוריון החברה.

במסגרת שיפור וייעול השירות לצרכנים, תאגיד פלגי השרון הטמיע מערכת דיגיטלית חדשה לרישוי הנדסי באתר התאגיד. המערכת תשמש להגשת נספחים סניטריים, טפסי 4 / תעודות גמר, שינוי חיבורים, דמי הקמה ועוד.

 

הרשמה למערכת: 

  • להרשמה חדשה למערכת, לחצו כאן 
  • לכניסה לאחר ההרשמה, לחצו כאן


יתרונות המערכת:Group 1211

ניהול תהליכי רישוי והיתרים באופן דיגיטלי מלא, משלב הבקשה ועד האישור

  • תהליך דיגיטלי מלא משלב הגשת הבקשה ועד לאישור.
  • ניהול דיגיטלי לבקשות ואישורים, כולל מעקב ובקרה אחר סטטוס בקשות.
  • שקיפות מלאה – ממשק לקוחות להצגת סטטוס בקשות.

ניהול בדיקת תוכניות סניטריות
התייעלות בבדיקות ומתן אישורים מהירים

  • מערכת דיגיטלית לניהול תהליך בדיקת תוכניות סניטריות.
  • צ'ק ליסט חכם: רשימת בדיקה מובנית לאחידות בבדיקות.
  • תיעוד התכתבות ותקשורת ישירה עם היזמים.
  • עדכון סטטוס בזמן אמת ושקיפות מלאה לכל הצדדים.


ניהול אישור טופס 4 ואישור תעודת גמר                       
מהבקשה ועד האישור בקליק אחד.

  • ניהול תהליכי אישור טופס 4 ותעודות גמר באופן דיגיטלי מלא.
  • מעקב מובנה – ניהול שלבי האישור.
  • גישה למפה בשטח – צפייה בתוכניות בזמן הביקור בשטח.
  • תקשורת במערכת – התכתבות מתועדת עם כל הגורמים.
  • הודעות אוטומטיות – עדכונים שוטפים על התקדמות התהליך.


ניהול בקשות למידע:
מידע זמין ושירות מהיר.

ניהול דמי הקמהGroup 1211

החל מתאריך 1.1.26 תאגיד פלגי השרון מטפל באופן מלא בסוגיית דמי ההקמה. 

  • הוקם ממשק דיגיטלי לצורך מעקב רציף.
  • ביצוע החישוב מתבצע ע"פ כללי דמי ההקמה התקפים – בהתאם להנחיות רשות המים, החוק והוראות ההסכמים.
  • בתאגיד הוקמה מערכת ייעודית שמטפלת בנושא וכוללת:
  • תהליך דיגיטלי ושקיפות מלאה
  • טפסים דיגיטליים ואפשרות להגשת בקשה מקוונת.
  • תהליך באמצעות מערכת דיגיטלית הכולל: חישוב, הנפקה, תשלום והצגת סטטוסים.
  • מעקב סטטוס – תמונת מצב עדכנית בשקיפות מלאה לתהליך הטיפול, באמצעות אזור אישי לצפייה במצב התשלום והורדת מסמכים.
  • ארכיון דיגיטלי – שמירת היסטוריית בקשות.
  • תהליך אישור הבקשות בעירייה יכלול בדיקה אוטומטית של סטטוס התשלום מול התאגיד.
Website By TalPress